zaterdag 15 april 2017

Square One Weben

Weben was het patroontje van deze week.
Goed naar de step-out gekeken en precies zo nagemaakt.......................
Ik wilde het in een beetje gebogen lijn neerzetten.
Dit is echter faliekant mislukt. Het leek er totaal niet op, terwijl ik het wel zo nagemaakt heb en ook de schaduw gekopieerd heb.
Ook zie ik echt niet wat ik de fout gedaan heb of waar ik de fout gemaakt  gemaakt heb?
Toch zeggen de grondleggers dat er geen fouten in de Zentangle bestaan.
Dat staat ook in hun praktijkboek en hoe je dat dan weer kunt ombuigen.
nu wist ik dat wel al, want dat deed ik al eens, bij een foutje een zwarter blokje of figuurtje of bolletje zetten of en dat is hier gebeurd, gewoon meer lijntjes trekken, verbinden, iets erbij maken en kijk........ er ontstaat een totaal nieuw patroontje.
Maar omdat het over Weben gaat, deze linksboven toch nog maar en nu iets kleiner neer gezet.
Om nu te zeggen dat het zoveel beter uitziet??
Ik weet wel dat het geen favoriet van me word............



Geen opmerkingen:

Een reactie posten