donderdag 3 augustus 2017

Augustus Mandala Drie hoeken

De uitdaging van augustus was om een mandala te maken met 3 hoeken....
Dat mochten driehoeken zijn of 3 hoeken...
Moeilijk uit te leggen, hahahaha, die Nora...

Nou ben ik gewoon begonnen zonder echt plan.
Ik heb een cirkel getekend en daar net liniaal een driehoek ingemaakt, zonder het echt in 3 te verdelen.
Dus had ik 3 hoeken...
Aan de lange kant ben ik toen ook allemaal lijnen in driehoeken gaan trekken, waarvan ik daarna weer wat heb uitgegumd.
Het enige jammere achteraf vind ik dat ik niet echt opgelet heb om de lijnen door te laten lopen, dan was het symmetrischer geworden.
Maar ja, handwerk hé..................

Om die alleen te kleuren vond ik niks.
Er was niet bepaald dat er alleen rechte lijnen in mochten komen of geen patronen of symbolen, dus ben ik begonnen met invullen.
Eerst de grote 3hoek met een soort Lotus, daarna kwamen de Blauwe druifjes  en toen een soort zonnenbloemen.
Gekleurd met de Karisma potloden die gelukkig nog steeds niet helemaal op zijnen geblend met de potlood van Ingeborg van onze clubdag.
Ik vind het toch wel aardig gelukt.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten