dinsdag 30 januari 2018

Diva 349

Het laatste nieuwe uitgebrachte zentanglepatroontje uit het hoofdkwartier van Maria en Thomas is het patroontje Rumpus.
Erg leuk om te zien en ook niet vervelend om te maken, maar het vergt wel enige alertheid en oefening.
ik had met name wat moeite met de linker kant om die onder de andere te tekenen, want ik has soms wat te weinig plaats, dus ook hier en daar wat gefoeteld.
Jammer dat de kleuren fletser overkomen dan de werkelijkheid.
Maar ik ga het zeker vaker gebruiken.





3 opmerkingen:

  1. Hij is goed gelukt Carmela, mooie tile!!!
    Volgens mij hoort het zo dat je af en toe moet foetelen om het goed te krijgen, maar dat maakt het juist zo leuk. En deze tangle is heel geschikt om met kleur te werken, jammer dat de scanner de kleuren vervaagd, daar hebben we allemaal last van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je tile ook goed gelukt. Ik "foetel" ook heel regelmatig. Soms hou ik erg van hevige kleuren maar ook pastel, zoals het nu lijkt bij jou, is mooi. Er zit een aangename glans in je tile.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal met Mariët en Ria eens! Hij is MOOI!!!

    BeantwoordenVerwijderen